Asfaltshemligheter i Mitt i-tidningen




Idag står det om mig och Asfaltshemligheter i Lokaltidningen Mitt i Söderort! Vilken ära.
Jag, journalisten och fotografen träffades i torsdags förmiddags när vårsolen flödade över Bagarmossens centrum. Tanken var att vi skulle ta bilden vid Högdalstopparna, men passagen vid kraftvärmeverket, där jag och Per hade tagit oss upp i somras, visade sig vara stängd. Det slutade med att vi åkte tillbaka till kafé Lilla Bagis och tog bilden där istället.

Till nya besökare vill jag säga Välkomna, och att bloggen gör sig bäst i webbläsare som Firefox eller Google Chrome. Inte i Internet Explorer eller Safari av någon anledning. Och du får hemskt gärna dela med dig av dina egna favoritställen i Stockholm, hemliga eller ohemliga!

Kommentarer
Postat av: LitenLena

Funkar dåligt i Safari oxå. :)

2012-03-20 @ 18:57:14
Postat av: Minna

Nämen, å så roligt! Gratulerar till välförtjänt uppmärksamhet. Men är det inte så att din blogg redan tidigare är omskriven i någon stockholmstidning? Det kanske inte var ett reportage ...

2012-03-20 @ 19:46:48
URL: http://minnaulin.wordpress.com
Postat av: Asfaltshemligheter

Lena: Ok, bra att veta! Ska lägga till det i inlägget.



Minna: Tack! Kul, om än lite ovant att svara på frågor i stället för att ställa dem. Bloggsajten Blogg.se tipsade om min blogg i höstas, det lär vara det du tänkte på. Mina 15 minuter i rampljuset x 2 ...

2012-03-20 @ 20:15:26
Postat av: Lella

Hej, läste om dig i tidningen nyss. Kul! Nu har du en ny följare från Hägerstensåsen :-)

2012-03-20 @ 20:46:08
Postat av: Asfaltshemligheter

Lella: Kul, välkommen!! Har du några tips om vad man kan blogga om på Hägerstensåsen?



2012-03-20 @ 21:03:34
Postat av: Svärmor

Kul! Spara tidningen till en nyfiken landsortsbo, som gillar din blogg.

2012-03-20 @ 21:51:12
Postat av: Asfaltshemligheter

Det ska jag absolut göra! Har bett om att få några extraex.

2012-03-20 @ 21:59:54
Postat av: Sandra

Hej läste om din blogg i söderort idag. Grymt tyckte jag så jag har läst hela din blogg nu. Jätte intressant. Ska försöka besöka några ställen. Bor själv vid Skärholmen. Tänkte om du vet om paranormala, spök, urban ställen kan du tipsa om dom på din blogg då? Tack ska följa dig från och med nu och fram!

2012-03-20 @ 22:25:33
Postat av: Asfaltshemligheter

Hej Sandra! Kul att du gillar bloggen! Jag ska absolut tipsa om spökställen om jag hör talas om några.

2012-03-20 @ 22:36:55
Postat av: Anders

Hej! Kul att läsa om din blogg i Mitt i-tidningen. Jättefin blogg! Hade faktiskt helt missat att den fanns. Nu förstår jag varför du inte hann skriva inlägg till Bagisbloggen ;-)

Om du är sugen får du gärna göra ett litet gästinlägg någon dag eller så.

Ha det fint!



/Anders

2012-03-21 @ 12:31:56
URL: http://www.bagisbloggen.se
Postat av: Asfaltshemligheter

Tackar för bloggberöm! Ja, det där rann ju lite ut i sanden förut, men jag gör jättegärna ett gästinlägg eller två på Bagisbloggen. Har ju kvar min gamla idé om en kaféguide, om ni inte gjort den redan ...

2012-03-22 @ 11:47:33
Postat av: Eva Åström

Funkar fint med Safari i iPad i alla fall. Trevlig sida som jag jag gick in på efter tips i Mitt i Söderort.

2012-03-31 @ 09:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0